wtorek, 17 stycznia 2012

12# Info o Neferze de Nile

Wiek: Jestem ponadczasowa oczywiście ... ale dla tych z Was, którzy śledzą takie rzeczy - jestem o trzy lata starsza niż moja młodsza siostra Cleo. Więc 5845 lat.

Dziwaczna wada: Wada? Kto powiedział, że mam wady? Chcę imiona i lustra - szybko!

Zabójczy styl: Wolę modę i dodatki, które podkreślają moje ponadczasowe piękno, jak mój niebieski wieczny Nil lub złoto, szczególnie złoto, które nie niszczy się ani nie rdzewieje. Zupełnie jak ja.

Zwierzę: Azura jest moim skarabeuszem. Dokładniej Scarabeus sacer. Sprowadza go słońce.

Najbardziej irytująca rzecz: Jeśli ktoś lub coś mnie denerwuje. Muszę sobie z tym radzić. Natychmiast.

Najmniej lubiany przedmiot: Kiedyś języki martwe. Dlaczego miałabym się tego uczyć, skoro mam służbę, która mi WSZYSTKO przetłumaczy?

Najbardziej lubiany przedmiot: Dragonologia. Też chcę kiedyś latać!

Ulubiony kolor: Niebieski o odcieniu Nilu.

Ulubione jedzenie: Kawior i białe trufle.

Przyjaciele: Zawsze jestem sama!

Ulubione zajęcie: Upewniać się, że moja siostra zna swoje miejsce w królestwie.

Brak komentarzy: