wtorek, 17 stycznia 2012

15# Przebrania na halloween

Teraz pokażę Wam przebrania MH :)

Tu są przebrania na lalki z serii Basic . Są nawet fajne , ja mam kostium i peruke Clawdeen ;) Ale wg mnie najbardziej odwzorowanym z seriali jest kostium Cleo ;)

Nie znalazłam zdjęcia w całości :P
A tu mamy przebrania School's Out . Jest tu też Ghoulia z serii basic i Abbey . Stąd wg mnie najlepszy jest kostium Abbey . Chociaż tu peruka Draculaury jest też całkiem fajna :D

Można też kupić strój potworniarki . Tu na obrazku jest pokazana Draculaura , ale taką sukienkę ma każda dziewczyna ze Strach-Składu :)



A tu ktoś zrobił sobie kostium Toralei (raczej nie jest on oryginalny) . Szkoda , że nie ma tej kurteczki z ćwiekami na kołnierzu :c Ale kostium fajny :D

A Wam który kostium się najbardziej podoba , a który nie ?

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

jestem KisielowoCom:
ten strój czirliderki jest ohydny... on jest taki plastikowy i nie przypomina tego dziewczyn z mh on jest taki sztuczny... Najbardziej mi się podoba Frankie basic i Abbey, a najmniej ghouli... jest straszny. Nawet fajny jest też Lali z School's Out. A reszta jest średnia, choć najładniejszy ze średnich jest strój Cleo (oba).

FrankieStein* pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
FrankieStein* pisze...

hej to znowu ja uwielbiam waszego bloga ale....
PROSZĘ PROSZĘ ŚLICZNIE ŚLICZNIE PROSZE!!!!!Wstawcie opis HolweenWolf Siostry ClawdeenWOlf Bardzo was prosze!
Serdecznie pozdrawiam...:)))!
a przy okazji mój profil na Srach Tuba :D HappyLuckeSmile !

FrankieStein* pisze...

bardzo was prosze a wy nic?to poco to ja pisze jesli WASZYCH fanów macie za przeproszeniem w dup*ie?mam coraz mniejszą ochotę oglądać waszego bloga......przykro mi :(

Anonimowy pisze...

bardzo fajne kostiumy gdzie można takie kupić????