wtorek, 17 stycznia 2012

16# Info o Toralei Stripe

Toralei Stripe , córka Kotołaka .



Lat : 15 , ale to dopiero pierwsze z moich 9 żyć .

Zabójczy styl : Preferuję ubrania , które akcentują mój wrodzony wdzięk . Podkreślam mój styl drapieżnymi dodatkami , by pokazać , że 'nie przyjdę, gdy mnie zawołasz' .

Dziwaczna wada : Pewnie powinnam uważać na moje pazury , gdyż mogą powodować różne dziwne sytuacje … lub nie . Wszystko zależy od tego , na ile jesteś delikatny .

Ulubiony kolor : Pomarańczowy .

Ulubiona potrawa : Mleczny shake i sardynki , ale nigdy razem .

Najbardziej irytująca rzecz : Nie lubię być głaskana pod włos .

Ulubione zajęcie : Zapadanie w drzemkę , potem budzenie się z niej i ... szybkie zapadanie w kolejną .

Zwierzątko : Sweet Fang to mój młody tygrysek szablozębny . Jest o wiele bardziej chętny na pieszczoty , w przeciwieństwie do mnie .

Przyjaciele : Purrsephone i Meowlody .

Ulubiony przedmiot w szkole : Teatr . Świetnie udaję cudzy głos i akcent , co czyni te zajęcia idealne dla mnie .

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

tu oliwiaaa10 : blog super mogła byś napisać coś o Lali i Clawdzie ?
pozdro :)

Anonimowy pisze...

Koocham Toralei , ona jest najlepsza ! :D <33

~PPPL (PinkiePiePL)