wtorek, 17 stycznia 2012

9# Info o Draculaurze

Draculaura , córka Hrabiego Draculi .



Wiek : 1 599 (nie mogę się doczekać 1600 urodzin) <-- Wg . informacji ze strony Monster High  , ale nam wiadomo , że ma już 1600 lat . :)
Zabójczy styl : Uwielbiam tonąć w czerni z dodatkiem wiśniowego różu, a czasem noszę też lekką parasolkę, żeby od czasu do czasu przespacerować się w słońcu.

Dziwaczna wada : Ponieważ nie widzę swojego odbicia w lustrze , wychodząc z domu nie wiem , czy moje ubrania i makijaż są na swoim miejscu . Oczywiście po 1 599 latach praktyki jestem w tym już całkiem niezła .

Ulubiony kolor : Różowy

Ulubiona potrawa : Jestem wegetarianką , żadnej , paskudnej krwi , lubię więc owoce i dużo suplementów żelaza .

Najbardziej irytująca rzecz : Brak dań wegetariańskich w bufeterii w Monster High .

Ulubione zajęcie : Uwielbiam się uśmiechać , śmiać i wspierać swoich przyjaciół .

Zwierzątko : Hrabia Wspaniały jest moim przyjacielem do grobowej deski . ( Przyjaciel nietoperz ) . Jest bardzo dumnym i porządnym nietoperzem , ale ja po prostu nie mogę się powstrzymać i ubieram go w słodziutkie , małe ubranka.

Ulubiony przedmiot w szkole : Kreatywne pisanie . Mogę wtedy pisać miłe powieści o moich przyjaciółkach .

Najmniej lubiany przedmiot w szkole : Geografia . Po 1 599 latach byłam już wszędzie ... Dwa razy .

Przyjaciele : Clawdeen Wolf , Frankie Stein

Miłość : Clawd Wolf

Brak komentarzy: